Hallo beste Rob,
Ja, men kan het noemen zoals men wilt, maar als het helpen wil, ben je wel mooi van het irritante probleem af.
Ik zelf had nog niet eens gedacht aan dit resultaat, met die verstuiver.
Dat komt gewoon doordat ik dit nog niet aan de hand gehad heb, anders had ik dat zeer zeker wel gezegd.
Ik kon het dus niet met elkaar in verband brengen ook, gezien het bochtenwerk en het droogvallen van de aanvoer.
Wat tot aanvoer van de luchtbellen geeft.
Ik zat zelfs nog aan wat andere opties te denken, zoals de extra doorvoerpomp onder de auto, en de expansietank.
Op een gegeven moment kom je steeds verder naar de voorzijde van de auto.
Wat Ruud al opperde, dat pompasje, dat verhaal kende ik dus wel, komt ook wel voor.
Maar gezien dat Frank de problemen in of net buiten de tank had zitten, tja, dan ga je het in die omgeving zoeken.
Gezien dat het feit zich voordoet, met een halve of haast lege tank, en bij het nemen van een bocht, je gaat dan toch direct denken aan de opzuigmond of iets dergelijks, die droog komt te staan.
Tenminst zo redeneer ik dan, en misschien nog velen.
Maar ik hoop dus echt dat het probleem verholpen is, men weet het dus, zodra Frank een tank heeft leeg gereden.
Ik heb er in elk geval een hele goede hoop in dat het goed is.
In elk geval hebben we gedaan wat we konden, Frank bijgestaan met dat luchtbellen probleem.
Het jammere van dit soort dingen is, we hebben de auto niet voor ons staan, en kunnen dat probleem ook niet zelf zien, dan kan je dat onder de noemer schuiven van speculeren, dat kan al erg snel, want in feite is het ook zo, want je ziet niets, of hebt niets voor je staan.
Prettig weekend beste BMW vrienden.
met vriendelijke groet,
Ad