Hallo beste Frank,
Die inbreng is er graag gedaan beste Frank, ik had enkel veel liever gehad dat het verholpen was.
Dank is niet verschuldigd hoor, we zijn er immers toch voor aanwezig op een forum, om elkaar te helpen waar we kunnen.
Vele handen maken veel werk, en er komen dan ook nog meerdere tips, wat aan kan dragen tot de oplossing.
Misschien eens even droogblazen met het lucht pistool, en anders even reinigen met motor of remmen cleaner, en nogmaals even droog blazen.
Dan is die diesellucht toch weg, want daar kan je knap miselijk van worden.
Ik ben jaren beroeps chauffeur geweest, en kwam dus dagelijks met die zooi in aanraking.
Wel eens een paar druppies op mijn kleding gehad, en als die diesel verdampt, dan werd je daar echt niet lekker van.
Gelukkig reed ik veel op buitenland, dus had altijd aardig wat schone kleding bij.
Ik heb dus wel de ervaring, dat wanneer de verstuivers op het juiste koppel worden aangetrokken, dat deze dan nog wel eens willen lekken.
Dan trokken ze de verstuivers met een iets hoger koppel aan, en dan was het verholpen, geen lekkages meer.
Natuurlijk wel met gezond verstand werken dus, en niet direct met botte kracht vasttrekken, ze moeten misschien nog eens een keer los ook.
Ik hoop dat het nu over is met dat lastige euvel, beste Frank.
Succes.
met vriendelijke groet,
Ad