Hallo beste fsmit79,
Zoals het er op lijkt, en gezien de tekst, zou ik onderhand gaan denken dat deze onder de brandstof pomp gesitueerd is.
Het lijkt er haast op, dat de montage zo is, dat de brandstofpomp in de aanzuigbuis van de linker helft gedrukt zit!
De tekst is in het Engels, en die zegt: “Left sucking jet pump, with disconnecting part ”
Een normale hevelpomp geeft overdruk, en hier staat duidelijk zuigende hevelpomp.
Kijk anders eens op “BMWfans.info” daar staat de hele riedel vermeld met tekeningetjes zoals het eigenlijk is.
Maar wat Ruud ook al zei, het is echt een stuk makkelijker, als de tank ver leeg is, want ander moet je wel met je tien geboden in die stinkende diesel tank, die vol is, en dat is echt geen pretje, dat kan ik je al vertellen!!
Anders leeg hevelen in een aantal jerrycans!
Dat hevelen dat dient te geschieden met een pomp, want leeg hevelen zoals bij benzine dat kan je beter vergeten, dat gaat niet zo erg lekker, diesel is dikker!
Wat mij ook erg verbaasd heeft, volgens de situatie schetsen loppen de brandstof leidingen via de linker zijde van de auto, en ik ging er van uit, dat deze toch echt rechts naar voor lopen!!
Misschien een Engelse versie?
Ik hoop dat je er echt aan uit zal komen, beste fsmit79, want dit is een irritante storing.
Of eerder tanken zoals ik al eerder aan gaf.
Misschien 2 peil censors, links en rechts?
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad