Vanmorgen 20 liter disel erbij gegooid wijzer geeft aan rond 30 liter,na een aantal pogingen heb ik het opgegeven start motor draaide niet meer rond ook nog een lege accu en anwb gebeld.Brave borst stapt in draait sleutel om auto start.Ik zo blij als een kleine kind.Gaf nog steeds fout melding van Fuel injection system.Na zojuist mijn auto weer gestart te hebben krijg ik die melding niet meer.Ik akn alvast een aantal dingen gaan uitsluiten;dieselpomp anders zou die nu ook niet starten,een van de verstuivers want foutmelding is ook weg,lege tank zoals eerst aangegeven door anwb zat nog rond 10 liter in.Blijft nog opvoerpomp in tank over maar 20 liter meer diesel zal deze toch ook niet aan gang hebben gekregen.Blijf ik toch met een vraag zitten.Uitlezen zal welicht enige uitkomst bidden,maar kan pas volgende week bij mijn garage terecht.Zou blij zijn als een aantal van jullie je licht erover zouden laten schijnen.Nu zat ik toch dicht bij huis zou niet graag 2 uur op anwb in deze kou staan wachten.