modulator zit aan bijrojderskant naast het motorblok
Actronics.nl levert o.a. Gereviseerde modulators voor een goede prijs
Ook andere electrische apparaten zoals navi Computers en dat soort dingen
Vandaag toch maar eens naar de BMW dealer gegaan.
Deze heeft vastgesteld dat de sensor links voor idd niet goed meer is en ook de computer niet meer.
Een duur grpaje om dit in orde te laten maken ==> € 850 :-(
Nu vroeg ik me af of deze computers ook kunnen worden gereviseerd en of dat verstandig is.
Deskundig advies is zeer welkom
Ai, da's even jammer. Die sensor, daarvan kan ik me voorstellen dat je die laat vervangen door een nieuwe. Voor die computer zou ik persoonlijk eens op zoek gaan naar een revisiebedrijf, maar misschien nog makkelijker, kijken of je via een bmw-onderdelentent een andere computer kunt vinden. Ik weet niet waar die computer zit en of het plug-and-play is, maar vaak mag je die computers ook even omhangen om te kijken of het probleem wordt verholpen.
Als je even googled, en kijk eens op marktplaats, dan vind je een aantal bedrijven die alleen bmw onderdelen verkopen (gebruikte dan). Die hebben ongetwijfeld een en ander liggen!
ik heb ook een probleem met de abs en asc gehad. toen is bij mij ook de linkerwielsensor vervangen. een week daarna gingen ook plots de lampjes elke dag weer branden, maar na verloop van tijd is de storing verdwenen. het was bij mij wel zo zodra de lampjes gingen branden remde de auto niet normaal, maar wat schokkerig
gr gerard
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?