Uitlezen en resetten van BMW systemen

• Rob530DH2002

'Er zijn gelukkig nog eerlijke dealers!'

Dat is heel wel mogelijk, het zijn niet allemaal bandieten natuurlijk. Maar er zijn helaas geen dealers met een laag uurtarief, dat is ook een feit.

• Vakman Ruud

Bij de APK is bij ons het uitlezen gratis.

Dat zie je ook nergens.

Groeten.

Ruud

• Ad

Hallo beste Rob530DH2002,

Ik durf haast ook te zeggen, dat er zeer waarschijnlijk ook nog verschil zou kunnen zitten in de uur tarieven bij de dealers.

Als er al prijs verschil aanwezig is in het uitlezen van een auto, wat ook mede veroorzaakt word door het uur tarief, dan zou dit zomaar ook kunnen.

Ja, beste Ruud,

Daar hoeven we natuurlijk niet aan te twijfelen, dat u dit wel gewoon doet, en wel geheel gratis, dat is net dat stuk service, wat u wel kan bieden, en ook gewoon doet.

Verschil moet er ook zijn.

Nu nog de dealers.

Met vriendelijke groet,

Ad

• henk

Ik heb een verveelende storing in de 318 touring na al meerdere keren te hebben uitgelezen en er van alles aan gedaan te hebben en veel geld heeft gekost is er onlangs een nieuwe vanos magneet ventiel geplaatst maar de storing blijft (113 euro) het probleem is als hij koud is en je rijd er mee weg gaat hij naar honderd meter stotteren en slaat haast af , dan zet ik hem uit en na paar minuten starten endan loopt hij weer goed maar de bmw garage kan het niet vinden wie weet raad

vr gr henk