vervanging schokdempers

• Ad

Mijn ogen, maarrrrr daar mankeert helemaal niets aan beste doktor, of wat bent u eigenlijk??

Ik vind het eigenlijk wel erg knap van u, dat u aan mij n reactie zou kunnen zien, dat ik echt geen bril nodig heb, die zijn 99%.

Ik zou gewoon verder gaan in uw oude beroep, want die helderziendheid van u is niet top te noemen hoor!:)-D

Ja, dat lijkt mij ook echt veeel beter, om u daar maar aan te houden.

Prettige voortgang van deze zondag.

Met vriendelijke groet,

Ad

• BMW L.A. CarParts

Ik laat de beoordeling van al uw kennis en reactie berichten hier ( en op andere forums) wel aan de mee lezers over..

Prettige voortgang van deze zondag.

Met vriendelijke groet

• buconi1

Jongens Jongens is dit allemaal nodig?

• Ad

Hahahaha, dat vind ik helemaal best kerel.BMW LA

Vind het wel erg aardig van jou hoor, dat mag ik wel.

Maar woord houden kan je dus ook niet, kerel!

O, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor, beste Buconi1.

Ik houd wel graag van een paar wietsen, hij is wel erg comisch aangelegd hoor.

Ik bedoel er ook helemaal niets mee, geef enkel antwoord retour omdat hij denkt dat hij doktor is of wat hij ook allemaal denkt te weten, van een persoon die hij helemaal niet eens kent.

Zegt voor mij meer dan voldoende.

Hij is in elk geval erg blij, denk ik ?

Met vriendelijke groet,

Ad

• sander

en dan noemen ze mij onvriendelijk en niet behulpzaam

HAHAHAHAHAAHAHHA

• Ad

Hallo beste Sander,

Hoe bedoel je dat Sander.

Ik heb dat gelukkig nog nooit gezegd.

Soms lijkt het er gewoon op dat het onvriendelijke gereageerd is, maar dan hoeft dit nog niet altijd zo te zijn.

Wissel soms eens een paar woorden van plaats, dan klinkt het gewoon heel anders.

Ik denk dat we elkaar gewoon moeten nemen zoals we zijn, en respecteren zoals we zijn.

Ik heb er in elk geval geen enkel probleem mee hoor.

Hetgeen wat ik gereageerd heb, dat is niet kwaad bedoeld van mij.

Enkel ze moeten geen doktertje willen gaan spelen op afstand, want dan reageer ik dus wel.

verder vergeet BMW LA ook dat dit slechts een mening is van iemand die reageert, dat zou hij ook moeten beseffen.

Als er dan een rare reactie komt van hem, ja, dan kan je er op wachten dat er een rare opmerking retour gaat.

Verder ben ik helemaal niet boos op hem, en is het ook echt niet onvriendelijk bedoeld.

Ik beschouw het dus ook zo, dat het geen kwaadwillende bedoelingen heeft, die hij ventileert.

Zo lang er niet gescholden word, dan is het nog niet zo erg.

Ik wens u allen een hele fijne avond toe.

Met vriendelijke groet,

Ad

P.S.

Gewoon lekker verder gaan zoals we gewend zijn, zo gaat het echt gewoon goed.