Ja ja,
Niet verder gekeken dan hun neus lang is he!
Je zou ze soms de kost eens moeten geven doe met die rommel tegen een tegenligger knallen, neem jij dan ook de verantwoording voor dat gedoe.
Nee, dat dacht ik al! Niet dus.
Als Jos nu op uw advies deze dempers onder zijn auto monteerd, en hij rijd hierdoor zichzelf overhoop, omdat het dus niet deugedelijk was, neemt u hiervoor uw verantwoording, dan moet u nu ook zo flink zijn om hier op JA te antwoorden, dan hebben we nu een hele prachtige getuigen verklaring zwart op wit!
Wie zegt mij, dat deze auto die dat kleine beetje plaatschade geen hele grote schade aan de onderzijde van deze auto heeft, want op die manier kijkt u weer niet verder dan uw neus lang is. Maar goed, we zullen maar denken dat dit de aard van bepaalde mensen is, een verkeerd advies geven!
Bij nieuw heb je garantie, en natuurlijk kan er wel eens iets defect zijn als het nieuw is, maar bij de merken schokdempers die ik al geplaatst heb, ben ik deze nog nimmer tegen gekomen, moet nog steeds de eerste keer worden. Ze zijn in elk geval nooit krom gereden!
Ik werk al vele jaren in de schade auto's, en heb nog wel auto's gezien die aan de huid totaal geen vervorming hadden, maar dat er wel 4 kromme sckokdempers er onder zaten, dus in feite kan je aan de hand van een foto echt niet zien, of er geen schade aan de onderzijde aanwezig is!
Er dient weldeglijk erg voorzichtig omgegaan te worden met dit soort slechte adviezen, om iemand onderdelen aan te bevelen die misschien helemaal niet veilig zijn.
Men kan vaak een goed oordeel vellen, als men terplaatse is gaan kijken, en niet aan de hand van een foto.
Op een foto kan een auto geweldig mooi zijn, maar in het echt een demontage auto zijn, die geheel krom is zelfs.
Via een prentje geef ik dus nog steeds het advies: Niet doen!
Ze kunnen mij dan in elk geval niets in mijn schoenen schuiven, en bij u wel, het staat immers hier op het forum vermeld.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad