Ja dit zou misschien ook kunnen , me radiateur wordt ook helemaal niet warm, alleen dat stuk bij de rechterbovenslang
Ga vanavond eerst radiateur loshalen en kijken of daar wat aan te zien is.
viscoooooo
kijk maar eens of de motor tijdens rijden wel koel blijft.
of kijk of je vin wel met kracht draait ,draaien ok ja dat doen ze altijd wel maar zit er ook kracht achter?????
als er echt kracht achter zit dan raast ie als een straaljager (is misschien overdreven maar je merkt wel wat ik bedoel)
Ik ben vanavond niet verder gekomen dan onderplaat en viscovin demonteren i.v.m. tijd.
Sander: visco is het niet,ik had het al getest, heb bij mijn vorige BMW al een keer problemen mee gehad, rijwind koeling is altijd voldoende om motor op temp. te houden zonder visco.
Ik ga morgen eerst thermostaat testen op werking, ik hou jullie op de hoogte.
Groeten Alex
Update : Thermostaat in pannetje kokend water gedaan, deze gaat gewoon open maar heeft zijn volledige slag pas gemaakt op kookpunt ? Zet er in ieder geval morgen een nieuwe in en ga dan nog eens proberen of motor te warm wordt. Blijft toch vreemd dat linkerslang koud blijft, stromingsrichting is van rechts naar links toch bij M52 motor ?
ik heb een bmw 730d type e65 e66 2003.
de waterpomp is met een zelfdenkende vin.
na het uitzetten van de motor draait de vin nog even door,maar het lawaai wat die dan maakt is net of de lagers er uit liggen (ratelen)ook te horen bij lopende motor vooral wanneeer hij koud is.
kan dit kwaad, en waar zit het probleem,of is het iets anders.
als het wel de waterpomp is kun je hem dan zelf vervangen of geeft dit flinke problemen.
ben zelf nog wel aardig technisch.
hopende op jullie reacties,
met vr gr remko
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?