Remschijven + blokken 1serie

• sander

kijk nu eens naar het prijsverschil tussen brezan oid en de dealer

je zult zien dat dat best wel meevalt

en als je dan weet dat de spullen in 1 keer in orde zijn en je geen gezeur achteraf hebt (meestal) dan is de keus simpel,(voor mij althans)

• franklee

Ik ben het met je eens dat je naar kwaliteitsnormen moet kijken.Blijft de vraag of dat altijd waargemaakt wordt in de praktijk bij niet-bmw spul. Vooralsnog 1400km gereden, geen enkele trilling oid, Maar ik denk dat het ook met de rijstijl te maken heeft. Misschien heb je een veel forsere rijstijl dan ik? Ik rijd 90% snelwegkilometers, meestal zo'n 800-1000km per week (behalve deze laatste 2 weken). Geen heetgebakken schijven om vervolgens stil in de file te staan met de rem erop zodat ze krom trekken. Ik weet het niet joh, Ieder zijn eigen keuze, het setje van eur 212 doet het in ieder geval prima dus voor mij is het vooralsnog een prima keuze geweest. Het enige domme wat ik heb gedaan is de handrem niet goed afgesteld door de nieuwe remschoenen waardoor ik linksachter nog een keer los moet halen.

• Peter

Laat het over een paar maanden nog maar eens horen, dan weet je pas iets.

• franklee

zal ik doen.. ben zelf ook wel benieuwd…

• maurice

Heb bij mijn vorige auto 325 e36 cabrio,en nu bij mijn 520i e39 beiden remschijfen/remblokken vervangen en tot nu toe geen problemen gehad.

Haal overgens alle onderdelen uit duitsland en soms bij de dealer voor kleine bedragen.

groet,

maurice