Blue tooth carkit (Parrot) aansluiten in E39 530D 2001

• Willem121968

Hi,

Ik wil graag in mijn E39 530D touring (GV54740) van 09-2001 met 16/9 navi de bestaande originele telefoon laten vervallen en een Parrot BT set inbouwen maar deze laten werken via de stuurwiel berdiening, speakers en microfoon. Heeft iemand dit al eens gedaan?

Graag uw reactie!

• Sven

Kan je nu ook muziek afspelen via BT ??

• fsmit79

Beste Willem,

op de site van parrot staan kabelsetjes per type auto en uitvoering. Ik meen me te herinneren dat die speciaal zijn voor het aansluiten van de stuurwielbediening. Verder lijkt het me een kwestie van de radio eruit halen, isostekkers los, parrot ertussen en alles weer terugduwen.

Succes!

• bmw e32

Waarom zoek je geen ULF unit van BMW voor de e39? Volgens mij moet je dan een paar pinnetjes omzetten op de stekker van de module die je nu hebt en heb je BT volledig geintergreerd zoals je dat van je huidige telefoon ook gewend bent.

• maup

He Willem,

Is het nog gelukt met de bt,en kun je hem via je stuurwiel bedienen.Ik heb ook een parrot in mijn 5-serie.Ik was blij dat de cd speler niet zo diep is anders had ik mooi een probleem om al die kabels weg te werken.Die van mij werkt niet via mijn stuurwiel,maar ga dit binnenkort wel doen.Is net ff wat mooier.

• Henri

hmmm ik heb een 528i en wil dus ook een parrot aansluiten. ben nieuw in de bmw wereld. ben er al achter gekomen dat de radio achterin zit in plaats van voorin :-) zo nieuw ben ik.

nu hoe en waar deze parrot aansluiten?

thanks

• Theo

Parrot is een fluitje van een cent vertelde Arnold van wheelsonline sliedrecht mij. Kost 15 minuten voor het geheel.

• maup

Theo Schreef:

——————————————————-

> Parrot is een fluitje van een cent vertelde Arnold

> van wheelsonline sliedrecht mij. Kost 15 minuten

> voor het geheel.

• maup

Theo Schreef:

——————————————————-

> Parrot is een fluitje van een cent vertelde Arnold

> van wheelsonline sliedrecht mij. Kost 15 minuten

> voor het geheel.

Nou vergeet het maar als je hem netjes wil inbouwen en afwerken heb je wel wat meer tijd nodig als 15 minuten.Heb hem zelf ook ingebouwd.Moet toegeven als je een beetje handig bent is het niet zo moeilijk

• Sander

Hallo,

Ik heb een E39 528i touring uit 98 met een Business radio met stuurbediening en cd-wisselaar. Ik wil graag de mogelijkheid een ipod/hdd en een carkit aansluiten. Ik wil wel graag de bestaande speakers, stuur- en radiobediening en BMW carkit voorbereiding gebruiken. Ik heb een Dension Gateway 300 gevonden en de Parrot CK3100 (oid). Beide kunnen met een isokabel op de BMW radio aangesloten worden maar de vraag is of ze allebei tegelijk aangesloten kunnen worden en ook werken..

Kan iemand hierin adviseren?

Groeten, Sander