Die kost € 27,95.
BURP.
Hallo beste BMW forum leden,
Volgens mij he, kunnen mensen die een ander merk auto rijden helemaal niet lezen.
Ze hebben niet eens in de gaten, dat ze met een verkeerd forum te maken hebben.
Als die hunnen nu eens fatsoenlijk precies doen wat hun te doen staat, dan nemen ze even de moeite, om bij hun eigen merk te gaan
zoeken en vragen.
Ik hoop dat dit iets duidelijker over komt!!
Ze hebben niet eens in de smiezen dat ze erg irritant bezig en aanwezig zijn.
Met vriendelijke groet,
Ad
Hoi,
Ik denk dat mijn luchtmassameter van mijn Porsche 928 S4 bouwjaar 1989/1991 kapot is of niet lekker meer werkt.
Mijn auto start moeilijk of met pijn en moeite veel gas geven, loopt de motor en wil ik wegrijden dan zit er toaal geen power in de auto en geloof me een Porsche 928 S4 ( 5.4 liter ) heeft echt wel power.benzineverbruik is erg hoog, 1 op1 en naarmate de auto opschakelt word dit langzaam 1 op 12 a 1 op 14.
benzinefilter is vervangen en daar ligt het niet aan, hooguit misschien benzinepomp.
Na wat zoektochten denk ik dus dat het echt de luchtmassameter moet zijn die kapot is.
Wat kost een luchtmassameter voor deze auto en zijn die te verkrijgen ?
Vakman Ruud Schreef:
——————————————————-
> Ik heb inmiddels een adres gevonden waar de LMM's
> goedkoper zijn.
> En dat is niet ACTronics of Verotronics
> Dus mail me indien nodig.
> Groeten.
> Ruud
Hoi,
Ik denk dat mijn luchtmassameter van mijn Porsche 928 S4 bouwjaar 1989/1991 kapot is of niet lekker meer werkt.
Mijn auto start moeilijk of met pijn en moeite veel gas geven, loopt de motor en wil ik wegrijden dan zit er toaal geen power in de auto en geloof me een Porsche 928 S4 ( 5.4 liter ) heeft echt wel power.benzineverbruik is erg hoog, 1 op1 en naarmate de auto opschakelt word dit langzaam 1 op 12 a 1 op 14.
benzinefilter is vervangen en daar ligt het niet aan, hooguit misschien benzinepomp.
Na wat zoektochten denk ik dus dat het echt de luchtmassameter moet zijn die kapot is.
Wat kost een luchtmassameter voor deze auto en zijn die te verkrijgen ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?