Prijzen Luchtmassameter

• Orientblau

En zo is het :)

Groet,

Martin

• Hans Korte

Voor een ieder: Voordat je een nieuwe LMM monteert of laat monteren DOE EERST HET VOLGENDE:

Haal het stekkertje los en blaas zowel het stekkertje als de aansluiting schoon en spuit er vervolgens een beetje WD-40 in. In mijn geval was hiermee het probleem opgelost. Anders even speuren op internet en via de onderdelenlijn vindt je ze varieënd van € 107,= tot € 137,=.

Veel succes.

• erik

ben op zoek naar luchtmassameter voor mercedes CL 600 heb je een adres en of prijs voor mij

• Frank Co Yuen

Hoi Ruud,

Ik wil ook graag her adress gemaild krijgen.

Gr,

Frank

• Peter

Hallo

Zou graag willen weten wat een luchtmassameter van een nissan micra 1.0 uit 1993 kost.

Bvbd.groetjes peter

• Vakman Ruud

Automaterialen De Leeuw in IJsselstein.

0306868899.

Ze maken deel uit van de zogenaamde bende van 10. Dat zijn automaterialen leveranciers in het midden van het land.

Succes.

Ruud

• John

Hallo Ruud, Nou mijn luchtmassameter is stuk, paar keer schoon geblazen met de hoge druk, na 2 maanden ging weer het lampje branden, heb ik met remreiniger schoon gespoten, na 10 km rijden sprinkt het lampje weer aanX(, bij ACtronics vragen ze 96 euro voor een luchtmassameter nieuw , van Hyudai Accent 2001 automaat. Hoop dat het goedkoper kan .

met vriendelijke groet ,

John Smit

• Johan Schoenmaker

Ben op zoek naar een Luchtmassa meter voor een BMW 525i 1983; ik heb de klep eruit gebroken omdat die vast zat (gevolg van backfire).

De oude kan derhalve retour voor revisie oid.

• Rob

Hoi Ruud,

Ik wil ook graag her adress gemaild krijgen.

Gr,

Rob