imitatie koplampglas

• demo1985

Getsmart2

xenon word iets warmen als hallogeen

heb zelf ook xenon er in maar je kan het wel merken dat het warmer word

• sander 528I e39 1998 br40034

xenon word niet warmer dan halogeen

google het maar eens

• demo1985

sander voel maar eens aan de lampen dan voel je het wel

wat voel je dan ,dat een xenon kouder is?

alle info die erover te vinden is geeft aan dat xenon qua temperatuur minder warm is dan halogeen dus zeg het maar

http://www.pilotxenon.com/?id=101&title=FAQ-Auto#11.

http://cms.proximedia.com/files/31348/MediaArchive/XENON%20VS%20HALOGEEN.pdf

http://www.xenonlamp.nl/shop/product_info.php?products_id=83&osCsid=4c564f032390c4bcb2545fd2f3b6be3b

enz

• Ton ex Z3 2.8

Ik kom al jaren bij vd Haar, echt een ouderwetse topgarage waar ze altijd voor hun klanten klaarstaan en waar ze meer kunnen dan alleen een computer uitlezen, geen attitudeproblems hebben zoals bij de meeste dealer in de regio. Daarbij rekenen ze nog een fatsoenlijk uurtarief.

• freddie henkie

Ik lees hier veel dat immitatie troep etc etc. is, wie houden jullie voor de gek?

Als die originele onzin nu geen vocht/condens of andere symtomen vertoont waarom zouden we dan allemaal op zoek zijn naar betere mogelijkheden?

Imitatie is vaak simpelweg goed en soms beter omdat bij release van een auto de onderdelen onderhevig zijn naar de praktijk effecten die niet te testen zijn, daar zijn wij autokopers voor.

Ik denk zelf dat een vochtige of lekke koplamp unit een productie fout is.

BMW dient in dit geval te erkennen dat de leveranciers die deze maakt in hun naam, ook verantwoordelijk is voor het leveren van een degelijk en probleemloos funtioneren van de koplampunit.

Wie weet zijn de koplampen inderdaad origineel van een Japanner ofzo,dat zal BMW je echt niet vertellen hoor!

Of dachten jullie allen dat deze door BMW in een massa fabrikaat zelf wordt geproduceerd? NOT!!!!

Think twice before you say nonsense!

MANN maakt trouwens ook veel onderdelen voor BMW Mercedes welke ook bij de onderhoudt garages als Brezan , Euromaster, Kwikfit worden gemonteerd etc.

Waar je bij de dealer meer voor betaald is het felbegeerde logo van BMW enzo erin, want dan spreekt men van een origineel.

Geef mij de logo loze dan maar, net zo perfect!

• sander

wat je zegt moet je zelf ook maar toepassen denk ik

misschien dat soms een aftermarket product een bekende bug in het origineel heeft weggewerkt maar vaak rusten er patenten of octrooien op originele onderdelen en moeten de immitators een andere kwaliteit of maakwijze toepassen

en of dat dan altijd zo goed is vaak wel goedkoper

en natuurlijk maken de fabrikanten lang niet alles zelf maar worden de spullen wel naar hun specs gefabriceerd door bv hella of mann of zf etc etc

en dan heb je natuurlijk ook nog te maken met uitval percentages de fabrikanten accepteren een bepaalde hoeveelheid makkes in hun producten omdat dit nu eenmaal niet anders kan

ik heb zelf wel de ervaring dat wanneer je voor sommige onderdelen geen oem gebruikt je snel spijt krijgt omdat het toch net niet aan je wensen en of eisen voldoet

maar dat is persoonlijk

• fsmit79

Ik heb een e39 uit 97 met de originele oranje knipperlichten. De glazen zijn compleet verweerd en dat maakt de auto heel oud. Ik hou niet zo van dat pimpen, maar ben liever van het origineel.

Kan iemand een idee geven hoe het eruit ziet als je de voorkant met witte knippers hebt maar de achterkant nog gewoon origineel?

• sander

drollig