Lekkende dieselpomp

• jampie

Alleen bovendeksel kost niet veel,kunnen ze in No Time voor je vervangen.

De pomp hoeft er dan niet af.

Hele pomp opnieuw verpakken kost inderdaad zo'n 600.

Gewoon langs gaan en die gasten even laten kijken.

Succes.

• leo

Beste Kees,

ik las je berichtje over de te vervangen pakking en vroeg me af of dit voor elke dieselpomp van een bmw 525tds uit 99 het zelfde is .

Zo ja hou ik me aanbevolen om die reparatie uit te laten voeren. Volgens mij lekt alleen de bovenste pakking.

vriendelijke groet

leo

• Ben

Gewoon door diesellekkage aan de pomp.

je ziet het en je ruikt het.

• Kees van Oosten

Beste Leo,

excuses voor de late reactie. Deze pakkingen zijn inderdaad allemaal hetzelfde en het vervangen doen we zeer regelmatig. Als je wilt dat ik dat voor je doe hoor ik het graag!

m.vr.gr. Kees van Oosten

06 22975051

Andelst (Gelderland)

• Kees van Oosten

Hallo,

ik heb bij mijn eigen tds inderdaad ook dat probleem gehad en zelf opgelost. Nu doe ik het zeer regelmatig voor andere td en tds eigenaren. Voor 325.00 euro vervang ik alle pakkingen op de pomp. Uiteraard pas betalen als de pomp dicht is. Dat doe ik gewoon in Nederland (Andelst) in de avonduren of op zaterdag. In noodgevallen ook op locatie. Voor bedrijven is een BTW faktuur in overleg mogelijk.

m.vr.gr. Kees van Oosten

Andelst

06 22975051

• wout

Hallo Kees, ik heb een e28 524td uit 1984 met een lekkende dieselpomp ( mechanische ). Kun jij deze ook repareren?

In het begin druppelde de pomp niet zo hard maar nadat er 4/5 duizend kilometer geleden de distrubutieriem is vervangen lijkt ie toch meer te zijn gaan lekken.

• toena

hallo kees kun je ook van een bmw 525tds e39 daar de dieselpomp reparen en hoeveel gaat dat kosten

• Kees van Oosten

Hoi Toena,

Excuses voor de late reactie. Misschien heb je het al laten doen, maar anders kan ik dat zeker. Voor 325.00 euro vervang ik alle pakkingen van de pomp. Het handigst is als je me even belt over hoe en wat,

vr.gr. Kees van Oosten

06 22975051

• Rawish Chedammi

beste kees van oosten k heb een lekkende diesel pomp en bij koude start doet i moeilijk om aan de gang te komen hij rijdt nog wel en happert heel vaak als ik bv bij de stop lichten sta of ergen stationeer sta lijkt het of i wilt iutvallen . allen weet ik niet of het helemaal gereviseerd moet worden of allen de pakingen als het allen me pakkingen zijn dan rij ik wel richting jouw toe om zeh te vervangen . maar als me diesel pomp gesteld moet worden kan ik het dan ook bij jouw laten doen of moet het dan nog naar bosch . ik zelf kom uit haarlem dus stukje rijden als ik zou willen maken bij jouw .

alvast thnx . Rawish Chedammi 0642474864

• g van smirren

hoi kees doe jij ook dieselpomp van een mercedes 200cdi.