contactslot

• Patrick

Hoi ,

Mijn contactslot van mij BMW coupe E36 is kapot ( draait door).

Heeft er iemand een werkinstruktie voor het vervangen van deze?

Groetjes Patrick.

• fsmit79

Patrick,

je moet wel even alle informatie doorlezen. Je bent zelfs al in het goeie draadje, nog 6 berichten en je bent er.

• Ilona

Vakman Ruud,

Kun je mij instructies mailen hoe ik het oude slot eruit moet halen en een nieuwe erin moet zetten?

met vriendelijke groet, Ilona

• fsmit79

Hoi Ilona, als je alle berichten had gelezen, dan had je gezien dat ik twee berichten terug ook een instructie heb geschreven.

linkje

• Sven

Maar dan moet je zoeken, dat doen we toch niet? ;) Gewoon opnieuw vragen dus … Jammer dat mensen niet zoeken. Snap er soms weinig van, net zoals die reacties dat mensen vragen stellen over hun Opel op een BMW forum … prutsers zijn het! ;)

• dana

Hallo,

Ook ik heb m,n contacslot kapot draait door heb ook al een nieuwe gehaald via sloop maar nu even een vraag heb een bmw 740 van 1995 hoe zit dat met de chip kan ik gewoon het slot vervangen.

Vele zeggen dan moet je ook nieuwe boordcomputer en stuurhuis ivm de chip.

Alvast Bedankt.

• jp

hoi,ik heb eeen 316i coupe uit 1995,zou u mij ook instrukties kunnen toe sturen hoe ik het slot moet vervangen,want die van mij kan ik de sleutel niet meer draaien,en kan niet meer starten.

mvg jp

• jan Simons

hans Schreef:

——————————————————-

> Hallo BMW-rijders,

>

> Even een vraagje. Mijn schoonzoon heeft een BMW

> 316 uit 1994/1995 (ik dacht een E36). Nu heeft hij

> het contactslot defect en er zal een nieuw/ ander

> contactslot in moeten. Moet dit per se een nieuw

> contactslot zijn via de dealer of kan hij ook een

> gebruikt contactslot (met sleutels) bij sloperij

> halen ?? Of werkt dat niet i.v.m. de computer ??

> Alvast bedankt voor de reacties.

>

> Hans

hallo hans

Ik heb het zelfde probleem gehad,mijn stuurslot vloog onder het rijden met een bocht maken in het stuurslot bmw kwaal.

je kan gewoon bij de sloop een tweede hans slot kopen met sleutel kosten € 50,00

Mijn auto loopt weer als een zonnetje,dus dan moet die dat van je schoonzoon ook doen

groet,

Jan simons

• Erik

Hoi, ik heb van een bmw 316 uit 1995 een contactslot verwijderd met succes, daarna de nieuwe van de bmw dealer geplaatst ……

Auto start, maar nu wil de sleutel niet meer helemaal worden teruggedraaid op de stand dat ie er weer uit wil. Help,,….. de sleutel wil er niet meer uit..

Groetjes Erik