contactslot

• martin kruizinga

Ik wil ook graag de instructies, zit met hetzelfde probleem

• Richie71

Een contactslot heb ik gekocht bij de BMW dealer, zelfs het speciale pennetje mocht ik lenen, maar het contactslot kreeg ik niet uit het huis van het slot. Dit komt omdat het slot doldraaid en het pennetje niet in het juiste gaatje kan. Nu heb ik een gaatje geboord en het slot eruit gehaald, maar…… nu zit er een veertje niet goed. Ik denk dat ik een nieuw stuurlot huis moet. Weet iemand waar ik dat het beste vandaan kan halen?

• Kees

Vakman Ruud Schreef:

——————————————————-

> Dan moet je me direct mailen.

> Groeten.

> Ruud

Hallo ruud zou jemij ook willen maile hoe het kontaktslot van een 318 uit 1995 te vervangen

ik heb nu het electrische gedeelte losgehaald en als ik de sleutel in de cilinder steek kan ik met een speciaal gemaakt pennetje het elctrische gedeelte draaien en zo de motor starten en stoppen

mt vr gr

Kees

• wjmaas

ik heb hetzelfde probleem gehad,

ik heb een slot op de sloop gehaald voor iets van 50 euro, maar achteraf had ik beter naar de dealer kunnen gaan, ik kreeg mijn dolgedraaide oude slot er niet uit met het speciale gereedschap, heb toen het hele huis moeten vervangen, was een heel werk..

gr willem

e36 touring

• Damon Sloot

Kan ik mischien ook de handleiding toegemailt krijgen? zelfde probleem hier

• Adis

vakman Ruud

zou je mij ook de instrukties van het slot willen mailen

en is het zo dat het hele aluminium gedeelte vervangen moet worden of

alleen de cylinder

• maretta

ook mijn contactslot is kapot. ben duidelijk niet de enige. vakman ruud zou je ook mij de instructies kunnen mailen alsjeblieft? begrijp dat het misschien slimmer is om nieuwe bij dealer te kopen dan via de sloop? klopt dat?

gr maretta

• john

Hier hetzelfde probleem

bmw 520D

kan sleutel een halve toer draaien, maar het dashbord licht niet op en en dan krijg ik het stuurslot niet los.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet vervangen en enige instructies geven hoe dit te vervangen?

alvast bedankt

• Bouke-p

Vakman Ruud,

zou je mij de instructie voor het vervangen van het slot kunnen sturen? En dan gaat het me het meeste om het nieuwe slot plaatsen. het oude heb ik dr uit, maar t nieuwe plaatsen lukt niet.(ik kan jou geen bericht sturen volgens mij)

bedankt alvast!

• Patrick

Hoi,

Kan iemand mij ook de instructies mailen?

Alvast bedankt.

Gr. Patrick.