Slechte wegligging E39 530

• Robert

Hallo iedereen

Mijn E39 vertoont sinds enige tijd een slechte wegligging.In de bochten heeft de auto neiging om naar mijn idee te hellen naar links.

tevens als ik over een hobbel of een oneffenheid in de weg rijd gaat de stuur enkele centimeters naar links of rechts.Ik heb laatste jaar al zo goed als hele onderstel voorkant vervangen.

Dit niet omdat dit probleem optrad maar omdat dingen versleten waren.Heeft iemand een ideee waar ik dit probleem moet gaan zoeken?

Vriendelijke groeten Robert

• Vakman Ruud

Wat denk je van de achterpotten.

succes.

Ruud

• Robert

Hallo Vakman Ruud

Wat bedoel je met achterpotten:S?

• Ad

hallo Robert,

De achter schokdempers, misschien, of de lucht vering staat op te lage druk, lekkages wellicht. ( indien er luchtvering is gemonteerd ).

Misschien dan toch weer de draagarmen, wanneer er een slechte kwaliteit is gemonteerd van de wel bekende Aziatische rommel, lekker goed koop, maar dat word dan direct duurkoop, deze kunnen echt binnen een paar maanden weer naar de filisteinen zijn, of te wel naar zijn grootje.

Neem beter van de merken Meyle, en dan het type HD, of het merk Lemförder, dan ben je voor jaren klaar!

Er staat zoveel geschreven over de slechte Aziatische rommel op diverse auto fora.

Een andere mogelijkheid, de stabilisatorstang rubbers of andere delen van de as ophanging, of subframe rubbers voor of achter.

Het beste is gewoon, zet de BMW op de brug, en kijk alles zorgvuldig na, dat is de beste optie!

Het is natuurlijk moeilijk zoeken, als er geen auto voor je staat.

Maar ik heb een aantal mogelijke oorzaken aangegeven, misschien heeft u er wellicht iets aan.

Met vriendelijke groet,

Ad

• Vakman Ruud

Dat zijn de 4 silentblocks van de achterophanging.

Kom even langs dat zien we het zo.

Bel me: 0629582928 of kijk op onze website: www.rapservices.nl

Groeten.

Ruud