Hallo beste Rob,
Ik waardeer elke reactie, en heb er ten alle tijden zeer veel respect voor, ik vind dit er bij horen, anders zou het niet goed zijn op een forum.
Het gaat er niet om, om iemand te overtuigen.
Een ieder heeft zijn eigen mening, en dat is ook gewoon heel erg goed, dat moet ook gewoon kunnen.
Dit bedoel ik dus niet betuttelend of, om overtuigend over te komen.
Ik vind het enorm rot en erg veel zonde, van het weg gegooide geld en de geïnvesteerde tijd.
Ik heb veel gelezen over de materie draagarmen, en veel eigenaren van de 3 Duitse merken hebben er een nare nasmaak aan over gehouden.
Dat moet gewoon bespaard blijven, en vooral de extra onkosten en de onnodige uren werk die zo gespandeerd worden, dat vind ik enorm naar.
In deze dure tijd kan men het geld wel beter gebruiken.
Velen zeggen die er geen weet van hebben, een draagarm is een draagarm, terwijl dit niet zo is.
Ik snap dan die handelaren ook niet helemaal, om die ondeugdelijke rommel te slijten!
Gelukkig zijn er de auto fora, waar de leden elkaar graag willen helpen, en elkaar inlichten, dat men bij bepaalde handelaren beter kan weg blijven.
De mensen zijn ook heel gelukkig mondiger geworden, ze pikken ook niet alles zomaar, en dat is enorm goed.
Dat juich ik dan ook toe, niet alles zomaar voor lief nemen, voor wat een handelaar zomaar zegt en doet.
Met vriendelijke groet,
Ad