elektrisch zwenkbare trekhaak E90

  • shajisha

    hallo wat ik weet is dat je inderdaad de haak handmatig moet terug drukken enzo ook vast klikken!

    succes!

  • Parlak

    beste,

    ik heb ook zo een trekhaak maar zonder bedrading en module van de motor het drukknopje wel

    graag had ik geweten hoe het afgelopen is kun je me helpen aub

  • ellemooo

    Parlak:

    Ik was even afwezig.

    Was de vraag aan mij gericht?

    Wil het nog steeds weten?

    Zo ja, wat precies!

  • Henk

    Graag zou ik de gebruiksaanwijzing/aansluitschema van de Westfalia elektrische trekhaak ontvangen.  Wie heeft die voor mij. 303211. 

    Kan ik deze ook aansluiten zonder een kabelboom naar voren te moeten aanleggen.  Hoe kom ik dan aan zon kabelboom en een aanleg schema. 

    Kan ik de trekhaak op de een of andere manier nu naar buiten laten bewegen.

  • Henk

    Anonymous

    Heeft iemand ervaring met het installeren van een elektrisch zwenkbare trekhaak onder een E90.

    Ik heb de Einbauanleitung en daaruit blijkt dat de zwenkmotor met een aansluiting aan aarde ligt en de andere aansluiting wordt aan een module aangesloten.

    De motor kan dan dus maar een kant opdraaien en de trekhaak kan dus maar een kant op (uitzwenken). Tenzij er een negatieve spanning wordt aangeboden. Lijkt mij onwaarschijnlijk. Betekent dit dat je de trekhaak met de hand moet terug drukken. En hoe werkt de ontgrendeling dan??

    Verder zitten er in het trekhaak mechaniek nog twee (eind) switches met een common aansluiting (totaal 3 en 2 motor aders).

    Ik wacht met spanning op reacties!!!

    Groet.

    geachte. Zou u mij alle gegevens kunnen mailen van de elektrische trekhaak 303211. Hartelijk dank.