Hallo mede forum gebruikers
Ik was gisteren bij mijn garage voor APK keuring.Eenmaal in mij n auto gestapt dooft mijn service interval.Tijd om olie te wisselen.Omdat ik toch al een afspraak had voor APK vroeg ik of het mogelijk was om olie te wisselen,dat was geen probleem.Moesten enkel om oliefilter omdat deze niet in voorraad was.APK keuring werd uitgevoerd en in tussentijd ging andere monteur aan de gang met olie wissel.Licht beeld was wat versteld dus deze werd bijgesteld en opmerking dat een stuur kogel op termijn vervangen moest worden stond ik in 45min buiten.Schade
APK 55 euro olie wissel (castrol 5 w 40)en filter 98,67 .Nu zie ik gisteren middag dat de filter in mijn koffer ligt.Naar de garage gebeld en uitleg gevraagd deze was als volgt bij het nazien van mijn onderhouds historie bleek dat filter vorige keer reeds was vervangen en dat het nu niet nodig zou zijn.Was comunitatie fout met monteur en filter had nooit op factuur mogen staan,deze kon ik alsnog terug brengen en geld terug krijgen 17,96 aldus dame aan de andere lijn met een grote excuus.Nu heb ik dus een 21dkm filter in mijn auto zitten met ongeveer 0,5l oude olie in het filter huis.Het betreft hier een E39 525d met een M57 motor wat is jullie mening hierover?
Fijne dag toegewenst Francis