Alle winterbanden alle merken en maten, 4 halen 3 betalen!

• Rob Guit

Alle winterbanden, alle merken en maten, nu 4e band gratis !

Ik geef u vrijblijvend een prijsopgaaf ook van diverse merken.

Of heeft u zelf al iets in gedachte qua prijs,merk enz. geef het mij door en ik stuur u vrijblijvend een offerte retour.

Montage van de banden is gratis d.w.z. dus ook balanceren en ventielen!

Naast montage op de bestaande velgen van uw auto, kan ik ook een compleet set (=velgen+banden) leveren tegen laagste prijzen!

Stuur mij een mail met uw wensen en u krijgt van mij een op maat gemaakt aanbod retour.

Naast montage bij montagepartner te Nootdorp kan de bestelling ook verzonden worden.

INFO@AUTOBANDENWORLD.NL

• Rob530DH2002

En die 3 banden zijn waarschijnlijk net zo duur als elders 4. (:P)

Hier ben je waarschijnlijk goedkoper uit: autobandenmarkt.nl

• Jos

Precies wat je zegt Rob…….3 voor de prijs van 4(:D

Ook ik heb prima ervaring met “autobandenmarkt.nl” …………goedkoper heb je ze praktisch niet.

Groet, Jos

• dik

eh…heren reageerders, niet toevallig collega's bij die autobandenmarkt.nl zeker ?

gewoon online ergens uit duitsland of polen halen. ruimere keus, vaak goedkoper dan NL's en gratis geleverd.

• Rob530DH2002

Ik zit niet in de automotive sector hoor, ik probeer de medeforumleden belangeloos tips te geven en zij geven weer tips terug, daar is dit forum voor bedoeld. Over goedkope banden gesproken, de vorige eigenaar van mijn auto had net voor de verkoop aan mij goedkope banden (ca. 75,- per stuk) van het merk Accelera gemonteerd (ik geloof uit Indonesië of zo). Ik heb er 125.000 km op gereden, lol. Bij nat weer was het wel te merken dat er minder grip was dan bij banden van gangbare merken.