elektrisch schuifkanteldak reparatie E36

• BIMMER92

Hallo allemaal,

Na al een tijdje een krakend geluid bij het schuin zetten van het dakje is het dan toch zover gekomen dat er iets brak. Nu gaat het raam wel gewoon elektrisch open en dicht maar het dakje is niet meer schuin te zetten. Welke onderdelen zijn kapot en is dit goed zelf te repareren? Ik heb al een soort van DIY gevonden op iternet maar dit is een vertaalde en misschien incomplete. Of weet iemand hoeveel het kost om dit te laten repareren (ik moet het buiten doen en tjah als het dan gaat regenen…).

Het gaat om een origineel elektrisch schuif kanteldakje van een E36 coupe bj 1992.

Groeten,

Jan

• Vakman Ruud

Waarschijnlijk is een van de kunststof geleiders gebroken.

Is een behoorlijke klus. In het slechtste geval moet het dak eruit.

Ik zou het moeten zien om verdere info te kunnen geven

Groeten.

Ruud

• BIMMER92

Hoi Ruud,

Bedankt voor je antwoord. Het is dat ik niet in de buurt van Amsterdam woon anders had ik zeker langsgekomen. Heb jij deze reparatie weleens uitgevoerd? Waar moet ik opletten, en heb je misschien tips? Dat het dakje er uit moet daar ga ik wel van uit want ik zie nu als ik het dak openschuif niets vreemds. Of weet je misschien een adres in brabant die dit vakkundig kan repareren buiten de BMW dealers?

m.v.g

• BIMMER92

Hoi iedereen,

Heeft iemand nog tips voor een goed en vakkundig adres in Brabant die deze reparatie kan uitvoeren?