CD speler e39

• Daantje

Beste mensen

Ik heb gisteren een bmw business cd speler gekocht voor mijn e39.Bij het inbouw blijkt deze ronde pinnen te hebben terwijl de stekker die in mijn auto zit geschikt is voor platte pinnen.Bestaat er hier een soort verloop stekker voor?Of moet hele boel omgebouwd worden.Verkoper gaf dat cd speler geschikt was voor alle e39 types.Beetje te goed van vertrouwen geweest.Is er iemand die mij hiermee kan helpen.

Vriendelijke groeten Daniel.

• Vakman Ruud

Kijk op: www.wheelsonline.nl

Succes.

Ruud

• Daantje

Hoi Ruud

Bedankt voor je reactie.Heb contact gehad met wheelsonline.Verloop stekkers die zij aanbieden zijn voor ombouw van nieuw naar oud anders om is volgens hun niet mogelijk.Mocht jij nog iets anders weten hoor ik het graag van je.Het wordt kijken voor nieuwe cd speler en hopen dat ik deze kwijt kan.Anders is het veel weggegooid geld.

Fijne dag nog

• Rob530DH2002

Ik zou de verkoper er op aanspreken als hij heeft gezegd dat het past. Dan moet ie het apparaat gewoon terugnemen. Heb je iets aan een CD-wisselaar? In mijn E39 zit er nog een maar die is buiten gebruik omdat ik een MP3 speler gebruik, wil eventueel verkopen.

• Theo

Ik zou de cd speler terug geven aan de verkoper. En dan geld terug. Dan zou ik een cd speler met platte stekker, en die verkoopt wheels online, kopen. Ik zag dat die 250 euro kost met 3 maanden garantie. Succes

• Daantje

Hoi Rob

Aangezien verkoper niet reageert op mijn mailtjes kan ik die niet meer terug geven.Ik moet eerst kijken of mijn auto uitgerust is met aansluiting voor cd wisselaar.Hoeveel wil je er eventueel voor hebben?

• Rob530DH2002

Voor € 100,- haal ik ‘m er uit, hij zit me niet echt in de weg. Wellicht vind je nog goedkopere exemplaren op Marktplaats. Maar ik zou in jou situatie over gaan op MP3, CD’s zijn achterhaalde techniek.

• Daantje

Hoi Rob

MP3 is idd een optie.Ik zal eerst kijken of ik deze cd speler kan verkopen voordat ik weer een andere aanschaf.Marktplaats is geen optie meer voor mij.Dit is niet de eerste keer dat verkoper met valse info komt.Mocht ik besluiten voor wisselaar te gaan zal ik het je laten weten.

Groetjes Daan

• Rob530DH2002

Ik heb de mijne hier gekocht, klein kastje waarop je USB of iPod in kan pluggen. De fabrikant komt regelmatig met nieuwe firmware, dus er is volop support.