Cooper banden

• buconi1

Hoi bmw vrienden

Kan een mooi setje Cooper banden voor niet al te veel op de kop tikken.Heeft iemand ervaring met deze banden.Kom op het net niet echt duidelijke Europese tests tegen.Wel USA tests maar ik weet niet hoe die daar uitgevoerd worden.En hoe betrouwbaar deze zijn.

Fijne avond nog

• Rob530DH2002

Als je op internet al geen bruikbare info kan vinden is het wellicht verstandig om iets regulierders te kopen. Bandenhandelaren die ik ken zeggen dat je veel bang for buck krijgt bij Firestone (is van Bridgestone). Ik ken de Cooperbanden vooral i.c.m. amerikaanse SUV's en pickup's. Als je Googled op afbeeldingen wordt dat beeld bevestigd. Niet echt iets wat je op een BMW verwacht aan te treffen.

• buconi1

Hi Rob

Dat klop vooral pickup´s maar die hebben schijnbaar ook een lijn voor personenwagens .Kwam ook bij site van coopertires terecht en 16 inch bandjes voor personenwagens staan er voor 130 euros op ps. Ik kan een setje van 4 nieuwe overnemen voor 150.Vandaar dat ik verder ging kijken op het net .Ik heb er pirrellis onder zitten en zeer tevreden over.

• buconi1

Het zijn geen cooper geworden maar weer michelin primacy hp.Flinke prijs maar je weet zeker wat je onder je auto hebt.

• Ad

Hallo Buconi,

Een erg goede keus de Michelin primacy.

Ik rijd niet anders dan dit type band onder de E39 touring.

Altijd een goede grip, met droog en nat weer.

Let wel op de bandenspanning!

Met vriendelijke groet,

Ad

• buconi1

Hoi Ad

Ik ben toch maar voor het oude vertrouwde gegaan.Kost wel wat maar je weet ook wat je hebt.Ik heb die altijd op 2,4 rondom staan.

Groeten

• Jaap

Ik ben anders wel benieuwd naar de ervaring van de Pirrellis, ze worden met regelmaat als beste gekozen (P6, P7)