Wingeluid

• Bjorn

Hallo

Sinds kort heb ik in mijn E39 op snelweg last van wind geluid.Na wat googlen kwam ik tegen plastic afscherming van gaatjes waar kriek op gaat deze zitten er nog allemaal op en modder kuipen maar deze zijn ook nog intact.Iemand die enig idee heeft waar het anders aan zou kunnen liggen.

Groeten Bjorn

• Rob530DH2002

Kriek, dat is toch een Belgisch bier he?

• Jos

Ik zou zeggen: Proost, op uw gezondheid!

U hebt wel smaak, Kriek is een lekker biertje!

Maar zonder gekheid, kennelijk is er iets wat op de een of andere manier niet goed meer afsluit, versleten rubbers, niet goed sluitende deuren of ramen. Controleer alle deurrubbers eens rondom. Vooral de deur die het vaakst open gaat (lees bestuurdersdeur)laat het het eerst afweten.

Ook de instaplijsten onder deuren laten het na verloop van tijd afweten.

Succes.

Jos

• Ad

Hallo beste Bjorn en mede forum leden,

Kan het zijn, beste Bjorn, dat onlangs de voorruit is vervangen, dan kan het wel eens voorkomen dat het rubber niet goed is gemonteerd, of dat de ruit niet goed gecentreerd is.

Indien dit niet het geval is, dan sluit ik me verder aan bij de aangedragen items van Jos.

Succes.

Ik wens u allen een heel fijn weekend toe,

Met vriendelijke groet,

Ad

• Bjorn

:)-D jongens.

Dat voorruit onlangs vervangen sluit ik uit omdat ik auto al reeds 3 jaar bezit.Ik zal alle punten nalopen wat Jos geeft opgenoemd.Bedankt voor jullie reacties.