mistlampen e36 (voorbereid)

• dirk

Ik heb een bmw coupe uit 97. Deze is niet vol opties, nu wil ik er graag mistlampen in hebben. Weet iemand of dit wel al voorbereid is kwa bedrading?

Ik hoor dit graag., Dank

• Vakman Ruud

Nee.

Groeten.

Ruud

• E36Driver

Hoi Dirk,

Kan zeker wel voorbereid zijn. Ik heb zelf namelijk 2 E36's gehad en bij mij eerste origineel hollandse 318i E36 Sedan lag de bedrading er al wel van mistlampafdekkapjes tot aan de zekeringkast en vanaf de zekeringkast naar binnen. Het enige wat ik bij deze hoefde te doen is de enkele schakelaar te vervangen voor een dubbele (kosten 15 Euro) een relais plaatsen in de zekeringkast. En dan natuurlijk mistlampen monteren. Bij deze auto hing de bekabeling met een tai-rip bij elkaar achter de koplamp aan het chassis.

Bij mijn 2e geïmporteerde duitse E36 coupe 318is was er helemaal niks voorbereid, maar heb ik het samen met een maatje van mij de bekabeling eringelegd, is iets meer werk maar ook dit is te doen in anderhalf uur tijd.

Dus kijk eens onder de motorkap achter je koplampen door naar beneden, en zie je aan beide kanten een kabel bungelen met een witte stekker dan heb je geluk.

M.v.g,

Johannes