automatisch sluiten van dak en zijruiten.

• Henk.

Beste allemaal.

Als het goed is , heeft mijn bmw e39 535i uit 2001 een stand waarop bij sluiten , automatisch het dak en de zijruiten zouden moeten sluiten. (afstandsbediening)

Kan iemand mij vertellen waarom deze niet meer werken, is hier een instellingen voor of iets dergelijks…

Graag uw reactie..

Met vriendelijke groet,

Henk.

• edho

Ik dacht dat dit geactiveerd wordt door de sluitknop op de sleutel vast te houden bij het op slot zetten en er staat nog een raampje open.

Proberen kost niets.

• Ad

Hallo beste BMW vrienden,

Beste Henk, heeft de sleutel altijd wel gewerkt, en kon eerst wel de comfort sluiting gebruikt worden om alles gesloten te krijgen?

In dien dit zo was, dan kan je misschien beter even de auto laten uitlezen, misschien dat er iets ontregelt is, of dat er iets stuk is aan de comfortsluiting.

Ik denk dat dit de enige manier is om daar cahter te komen.

Indien er geen comfort staus is toegekend aan de sleutels, dan zal er eerst een status toegekend moeten worden, of er zal een verandering moeten plaats vinden om dit in te leren.\\Heeft u overigens wel de sleutel genomen waar u altijd de auto mee sluit.

Wat u ook eens kan doen, neem geregeld eens de reserve sleutel om deze te laden, zodat deze geheel actueel blijft en opgeladen.

De sleutels worden via het contact opgeladen.

Het kan dus zijn, dat de sleutel niet geheel geladen meer is.

Een andere oorzaak zou ik niet zo snel kunnen geven.

Misschien dat een van de andere forum leden er nog iets aan kunnen toevoegen, of mij misschien kunnen verbeteren, wat ik dus ook erg op prijs stel.

Ik wens u allen een heel fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Ad

• Vakman Ruud

De comfort uitvoering kan indien die niet werk, terwijl de sleutel verder wel goed werkt met open dicht enz. (sleutel goed) via Progmann ingesteld worden.

De dealer of bij ons.

Succes.

Ruud