BMW 7 serie e65 in noodloop, rivisie echte nodig?

• Lindenhaege

Ik ben met de BMW naar ZF in Dortmund geweest en probleem is over!

Er zit een zgn ringetje waar de luchtdruk doorheen gaat en daar zat een scheurtje in. Dit kom veel voor bij de E65 en dit type bak. Vreemd dat de dealer daar niets van wist. Toen ik het terugkoppelde keken ze mij aan alsof ik een vreemde taal sprak.

Het ringetje was maar een paar euro, echter heb ik gelijk de bak een onderhoudsbeurt gegeven. Ik was klaar voor € 400,- en kan er nu weer een ton tegen aan.

Onvoorstelbaar, als ik op advies van de dealer was afgegaan, was ik 6500 euro kwijt geweest en hadden ze waarschijnlijk niet eens gezien wat er echt aan de hand was. Ze hadden namelijk direct de bak vervangen.

Kortom, problemen met de bak, ga eerst ten rade bij ZF. Telefonisch werd mij al aangegeven dat het waarschijnlijk een rubbertje was, daar is echt kennis, tegen scherpe prijzen. Mijn vertrouwen in de dealer is behoorlijk gedaald, oftewel neem nimmer direct aan wat zij willen tegen hun prijzen…

Ik hoop dat ik hiermee iemand mee heb kunnen helpen die ook zo'n probleem heeft of wellicht krijgt.

• Ronald de jager

Beste leden,

Zou het kunnen zijn dat door de reparatie het rubbertje beschadigd is?

Omdat het probleem na de revisie is gekomen?

Mvg