Hallo,
Ik heb een 750i E65 die enkele malen in de noodloop van de automatische versnellingsbak is gegaan. De diagnose bij de dealer was, resetten, proefrijden en over. Dat was inderdaad het geval voor 2 maanden. Afgelopen week weer 2x in de noodloop, waardoor je alleen manual in de 3, 5, en R kunt rijden.
Weer naar de dealer, deze hebben alles gereset en nu doet hij het weer goed. Je merkt overigens niets aan de wagen, hij schakelt perfect en boterzacht, dus als je de voorgeschiedenis niet zou weten, had je niets opgemerkt.
De dealer gaf alleen aan dat nu alles weer gereset is, maar dat een revisie of nieuwe bak noodzakelijk zou zijn. Na wat om mij heen vragen en het feit dat de wagen maar 150000km heeft gelopen en altijd dealer onderhouden is, vraag ik mij serieus af of een dure revisie wel nodig is. De dealer vroeg zelfs al of ik de wagen niet al wilde inruilen, omdat dat dit jaar de bedoeling zou zijn.
Wie kan mij helpen, zijn er mensen die dit al eens meegemaakt hebben? En is het echt geloofwaardig wat de dealer aangaf, revisie of nieuwe bak? Indien dat echt het geval zou zijn, weet iemand dan waar ik daarvoor terecht kan of wellicht dat iemand van jullie dit kan of doet tegen een scherpe prijs?
Ik hoop van jullie te horen.
Alvast bedankt!
R. Lindenhaege