afscheid en verkoop restanten

• fsmit79

Beste allemaal,

nu zowel de Z3 is verruild voor een 9-3 cabriolet als mijn 5 serie wordt verkocht voor een leaseauto, is het tijd om afscheid te nemen.

Hartelijk dank voor jullie adviezen, meedenken en morele ondersteuning! Succes met jullie bmw's, geniet er van want ik mis het nu al!

Voor de liefhebbers, ik heb nog het volgende te koop:

- complete laptop met carsoft 6.5 en kabels, klaar voor gebruik

- dieselpomp (alleen de pomp bruikbaar)

- stationairklep regelaar z3

- linker spiegelkap z3 kleur zwart netjes!

- hevelpomp uit de dieseltank

- benzinepomp met intacte vlotter van een z3

Stuur me even een persoonlijk bericht als je interesse hebt!

Tot ziens, bedankt en groet

Frank

• Nils

Graag zou ik uw laptop over willen nemen. Het lukt me niet om een PM te sturen (zie geen link) kunt u mij bereiken svp?

Alvast bedankt Nils

• Ad

Hallo beste Frank,

Jammer beste kerel, we zullen je missen.

Je kan toch ook gewoon eens lekker even aanwippen en een babbeltje maken met de leden.

Ik wens jou natuurlijk veel succes toe met de andere aanwinsten, ik hoop dat het jou goed zal bevallen, geniet er wel van.

Met vriendelijke groet,

Ad

• fsmit79

:) Dank je Ad, en mijn interesse blijft altijd lang bestaan, dus ik kom zeker nog eens terug om hier en daar wat kennis te delen…

Succes met een ieders rijgenot!

• fsmit79

Beste allemaal,

ik heb nog het volgende liggen:

- complete laptop met carsoft 6.5 en kabels, klaar voor gebruik (gereserveerd)

- dieselpomp (alleen de pomp bruikbaar)

- stationairklep regelaar z3

- linker spiegelkap z3 kleur zwart netjes!

- hevelpomp uit de dieseltank

- benzinepomp met intacte vlotter van een z3

- contactslot met bijbehorende sleutels en startonderbrekingsring, stuurslot en behuizing

- doe-het-zelf tool voor het verwijderen van het achtergewricht (google even op rear ball joint)

• Orientblau

Ben het met Ad helemaal eens.

Petje af voor de moeite die je hebt gedaan om problemen te onderzoeken, op te lossen en (ook voor leken) uit te leggen.

Tip:

Vraag aan je nieuwe werkgever een BMW (doe maar gelijk een F11 5 serie) als leasbak..!!!

Groeten en veel succes,

Martin.

• fsmit79

Dank voor het compliment!

Tja helaas: mijn nieuwe werkgever stelde 1 ding direct bij het eerste gesprek: geen bmw of mercedes. En t.o.v. een leaseauto was de km-vergoeding niet bijzonder, dus werd het toch een leaseauto (niet bmw)…..

Ik zal af en toe mn neus hier wel even laten zien, tot die tijd dank en tot ziens!

groet Frank

• Rob530DH2002

Wat me opvalt is dat je het merk steeds niet noemt, volgens mij schaam je je kapot.

(:P)

• fsmit79

Hahaha, nou, dat klopt! Scherp opgemerkt. Ik heb nu een poolauto die ik waarschijnlijk nog bijna een jaar moeten rijden. Het is een Formidabele Ontzettend Ruimte Dramabak- Conclusie MAXimaal verneukt.

Godzijdank heeft mn vrouw de z3 verruild voor een prachtige saab 9-3 aero uit 2004, met alles er op en er aan. Toch nog een beetje rijplezier!

• fsmit79

Update:

ik heb nog het volgende liggen:

- stationairklep regelaar z3 € 25,-

- linker spiegelkap z3 kleur zwart netjes! € 35,-

- benzinepomp met intacte vlotter van een z3 € 75,-

- contactslot met bijbehorende sleutels en startonderbrekingsring, stuurslot en behuizing € 50,-

- doe-het-zelf tool voor het verwijderen van het achtergewricht (google even op rear ball joint €65,-

- complete laptop met carsoft 6.5 en kabels, klaar voor gebruik (verkocht)

- dieselpomp (verkocht)

- hevelpomp uit de dieseltank (verkocht)