PDC sensoren

• Toon

Hoi idereen

Ik heb een vraag mbt pdc sensoren.IK heb een of andere vogel geraakt die heeft het helaas niet overleefd maar een stukje van mijn bumper en voorste 2 pdc sensoren ook niet.Dus omdat nu het systeem onderbroken is krijg ik bij achteruit rijden fout toon van sensoren.Mijn vraag is nu kan ik toch op een of andere manier voorste omzeilen zodat achterste het wel gewoon doen.Aangezien ik volgende maand zelf in Duitsland zit zal ik die 2 voorste daar wel halen.Stukje voordeliger dan in NL.

• Rob530DH2002

Gewoon via www.ebay.de bestellen, dan heb je ze binnen enkele dagen voor een schijntje van wat ze hier kosten en dan hoef je ook niet te experimenteren met uitschakeling voor de voorzijde. Ik betaalde een tijd geleden € 40,- incl. verzenden via een Duitse eBay verkoper, meer info zie dit topic.

• Toon

Hallo Rob

Bedankt voor je tip.Ik was van plan om die te bestellen via ebay,maar was er niet echt gerust op daarom dat ik toch besloten om die daar zelf te kopen als ik er ben volgende maand scheelt zeker een paar centen in vergelijking met hier.Maar is het uberhoupt mogelijk om voorzijde uit te schakelen?Ben nu toch vooral benieuwd aangezien ik er nog niets over heb kunnen vinden.

Groeten Toon