stoel ombouw ???

• ed

Hallo,

Mede BMW rijders,

ik heb de volgende vraag: ik heb tot grote tevredenheid een e39 520 van bj 96. maar nu is mijn stoel bekleding nogal kapot en ik tot nu toe nog geen goede ben tegen gekomen ( kleur licht grijs ) ik heb wel div bijrijders stoelen gevonden die wel goed waren. en nu is mijn vraag is dit over te bouwen ? heeft iemand hier ervaring mee ? of is dit niet mogenlijk.

hoop op antwoord van jullie.

tevens hele fijne feestdagen gewenst en een gezond 2012

Gr Ed

• sander

ik heb mij laten vertellen dat een linkerstoel niet aan de rechterkant te plaatsen is.

ik heb het nooit geprobeerd maar ik zou toch denken dat wanneer je het stoel gedeelte helemaal van het frame weet los te halen ,de stoelen verder identiek zijn.

heb je ook al eens hier gekeken? http://www.akto.nl/

• ge39rard

Al gekeken bij de grote BMW demonage bedrijf in Rijssen?

• BMW L.A. CarParts

Stoel frame is verschillend ,maar de zetels zijn wel te verwisselen..

En gezien de constructie is het wel te doen en is het de zij kappen loshalen en alle bevestigings haakjes loshalen..

• sander

zie je wel dat dacht ik al,alleen onze ruud vertelde mij toen dat het niet kon.

had ik maar eigenwijs gedaan.

• sander

zal dat ook voor een z4 stoelenset gelden?

• ed

Mmmmmm,

ondanks deze antwoorden is het me nog niet geheel duidelijk, maar ga er gewoon aan beginnen en maar zien hoe het een en ander afloop.

bedankt voor de info. Ed

• bmwdraak

Hoi ed

Ik heb anders bestuurders stoel lichtgrijs voor je.Laat het weten als je die nodig hebt.Liberty400@hotmail.com

Groetjes

• Vakman Ruud

Ik kan 2e hands stoelen uit de UK leveren.

Moet ik wel het chassinummer weten.

Groeten.

Ruud

• sander

haha goeie ruud!!

wat kosten die daar dan zo,n beetje ruud?