multieriem.

• henk

Beste allemaal. Sinds vanavond is mijn bmw 535i uit 2000 steeds meer herrie, of ratel gaan produceren.. heb net even in het donker gekeken met de zaklamp, en nu lijkt me multieriem er nog maar voor de helft op te liggen.. (denk dat dat de multieriem is teminste. ) Maar wat een geratel geeft dit… Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn.. ? Alvast bedankt. Henk.

• ge39rard

Hoor je in de binnenkant van de auto ook meer herrie? Mijn BMW 318Ci maakte een resonerend geluid wat van de vrijlooppoelie afkwam. Deze was losgekomen doordat ik geen originele multiriem eronder had leggen. Dit onderwerp is ook pas langsgekomen. Dit is een tip die ik je wil geven als je multiriem aan zijn einde is. Dus een originele en geen Gates riem die ik had. Bij gas geven hoorde ik binnenin trouwens ook een vreemd geluid. Misschien dat je een probleem heb met je spanrolen, de krukaspoelie of de multiriem. Ga iedergeval snel naar de garage voor je schade aanricht aan de motor

Succes Gr Gerard

• sander

tja kan van alles aan de hand zijn

ik zou er iig niet zomaar meer mee gaan rijden,als zo,n riem er afknalt kan er nog veel meer mis gaan.

de riem moet er af en dan moeten de rollen en poelie,s gecontroleerd worden zo,n multibelt gaat niet zomaar van zn plekkie af dus er moet iets aan de hand zijn

• henk

Bedankt voor jullie reacties… Bij nader onderzoek bleek de waterpomp het probleem te zijn. Deze word van de week vervangen. Vind de kosten nogal meevallen. Rond de 150 euro.. Groetjes henk.

• ge39rard

Dat valt zeker mee. Het probleem is ook weer mooi opgelost

Gr Gerard