koplamp

• Elly

hallo allen ik heb vocht in de linker koplamp van mijn E60

moet ik hiervoor een hele nieuwe kopen of kun je het glas ook vervangen

heb ook xenon lampen of maakt dit niks uit.

zo ja waar kan ik het beste voor glas of koplamp kijken

wat kost zo iets?

thnkxx alvast

• 325i

Hallo,

Zelf zou ik voor zulk soort onderdelen naar de dealer gaan. Persoonlijk wil ik niet een verschillende koplamp links en rechts, ook al is het verschil heel klein.

Ik heb even gezocht op bmwfans.info maar zover ik kan zien kun je niet een los glas kopen. Is je glas echt stuk, of kan het zijn dat er een afdichting kapot is? Zoals je kunt zien is er wel een reparatie kitje. Wat er in zit, geen idee. even vragen bij de dealer zou ik zeggen.

Is je glas echt kapot ben ik bang dat je wat dieper in de buidel moet tasten voor een complete unit. complete unit

succes in ieder geval.

R

• Jos

Beste Heer, Condens is een normaal verschijnsel maar dit moet wel binnen een redelijketermijn wegtrekken! Wat wij veel zien is dat de ontluchtings gaatjes tussen reflector en glaszijn verstopt of door minder sluiten met de carrosserie te weinig ruimtehebben.Daarnaast als u bijv. de gloeilampen vervangt met hoge luchtvochtigheidontstaan er ook problemen.In z'n geval is het een optie om met een föhn (droge lucht) in de lamp teblazen.

Dit bovenstaande antwoord las ik op een ander forum (antwoord van Hella).

Misschien dat je er iets mee kunt.

Ik zie hier wel iets in.

Groet,

Jos