Bmw Keuring

• @ Vakman Ruud

Hallo Ruud

Ik wil een Bmw 525 uit 2000 aanschaffen ik zie dat jij ook keuringen vericht.Hoe kom ik bij jou terecht?

• Jos

Ik weet niet hoe de anderen erover denken, maar ik vind het nogal ongehoord en respectloos om onder de naam van (weliswaar iets aangepast met “@”) “Vakman Ruud” een vraag te stellen op het forum aan de enige echte “Vakman Ruud”.

Ik vind dat niet netjes en vraagt om heel veel reacties denk ik. Als ik jou was en een beetje zou nadenken zou ik gewoon onder een andere naam deze vraag stellen op het forum. Dat getuigt van respect voor de andere leden op het forum.

Met vriendelijke groet,

Jos

• Toon

Hallo

Ik wou een vraag stellen aan Vakman Ruud en hiermee aangeven dat vraag voor Ruud bedoeld was en heb dit helemaal niet opgemerkt.Hiervoor mijn excuses.

• Rob530DH2002

Hier z'n website.

• Toon

Hallo

Bedankt Rob

Jullie als kenners en liefhebbers kunnen mij wel beetje vertellen over deze auto.

Het gaat om een 525d schakel bak.Die rond 250k km heeft gelopen.Hoe zijn deze motoren in het algemeen?Ik heb zelf een proefritje gemaakt en het is eigenlijk wel allemaal zoals het hoort te zijn.Beetje expertize van Ruud lijkt mij niet verkeerd.

Groetjes Toon