Hallo Bradly,
Zeer verstandig om dit met open armen aan te nemen.
Ik zit ook vaak op andere fora, en daar hebben ze een apart gedeelte met klachten over garagebedrijven.
Nu kun je natuurlijk niet alles onder een noemer plaatsen, je hebt wel eens slechte bedrijven maar zeker ook vele goede bedrijven, en vanzelfsprekend zijn ook niet alle verhalen waar.
Een aankoopkeuring is dus een hele goede graadmeter, zoals Ruud deze dus al aanbied.
Er kan dus op deze wijze veel leed voorkomen worden, een echte aanrader dus.
Zoals dus al word aangegeven in de garantie bepalingen, heeft een koper een onderzoeksplicht, zoals de auto aan te bieden bij een specialist o.i.d.
De verkopende partij heeft dus ook een meldingsplicht, dus anders verwoord, hij dient dus aan te geven bij een eventuele verkoop van een voertuig, dingen te noemen die defect zijn, of dat er wat dingen an het verslijten zijn, zoals bijv. de remmen.
Nu kent dus niet iedereen deze garantie bepalingen, maar die zijn gewoon op te vragen bij postbus51, de site van de Rijksoverheid, of gewoon even Googlen.
Ik vind dus dat Ruud hier weer een zeer goede service verricht, en dit duidelijk aangeeft wat de mogelijkheden zijn, en wat men allemaal kan voorkomen.
met vriendelijke groet,
Ad