Paginabeheerder doe je werk

• Vakman Ruud

Het kan volgens de statuten van deze pagina NIET dat personen de regels overtreden van normaal Nederlands gedrag.

Iedereen die gebruik maakt van dit fenomeen dient zich juist te gedragen en kan dus andere gebruikers NIET kwetsen of dwingen zich te excuseren.

Of, nog erger, te dwingen tot uitspraken die anderen weer kunnen kwetsen.

Iedereen kan fouten maken. Waarvoor een nette correctie toegepast kan worden en is sarcasme niet op zijn plaats.

Het spijt me zeer dat sommige personen daarvan niet bewust zijn.

• Ad

Hallo beste Ruud,

Helaas is dat niet van toepassing op dit forum, er is dus geen enkele controle hier aanwezig zoals een moderator.

Dat is erg jammer, we kunnen alleen maar hopen dat we van al die ongein bespaard blijven.

Ik begrijp dat nog steeds niet, dat alles zomaar kan op dit forum, en het blijft dus niet enkel bij het merk BMW,

nu valt het op dit forum van BMW gelukkig mee, want bij andere merken is het soms ook een behoorlijke chaos.

Daar kom ik dus gewoon niet meer, niet dat ze mij hebben gepest of zo, ik kan daar wel tegen.

Maar hoe men soms te werk gaat, met aantijgingen en beledigingen, zo ga je niet met elkaar om, dit is erg spijtig.

Gelukkig is het hier nog rustig, en als u zich benadeeld voelt, dan mag u daar gerust een reactie op geven,

dat men gewoon rustig op een topic kan reageren, zonder iemand te beledigen of voor schut zet.

Men zal gewoon elkaar dienen te respecteren, en behandel een ander zoals men zelf behandeld wenst te worden.

We zijn aanwezig op een forum, om elkaar te helpen, en niet naar het leven te staan, of elkaar het leven zuur te maken.

Ik hoop dat men dat wil doen, doe gewoon, dat is al gek genoeg.

Met vriendelijke groet,

Ad