Hallo allemaal,
Mijn sexy grijze E46 320D van 2003 heeft grote rijproblemen. Heb hem eind April 2011 gekocht van particuiere handelaar en nu dit (geen garantie natuurlijk).
In 2007 in Nederland geimporteerd vanuit Duitsland. Hij rookt sinds een paar dagen als een gek en heeft zeer waarschijnlijk problemen als kapotte verstuiver,
defecte luchtmassameter en een of meerdere gloeibougies. Turbo misschien ook een opdonder gehad.
Simpel gezegd is er volgens mij niet meer fatsoenlijk in te rijden en repareren vind ik niet meer rendabel. Ik baal hier gigantisch van!
Dit gezegd hebbende: Deze prachtauto is wellicht nog steeds heel aantrekkelijk voor de echte liefhebbers/klussers onder ons. Of een handelaar.
185K gedraaid (Km stand klopte bij aankoop, heb ik na aankoop bij org BMW dealer laten checken want ik vertrouwde het niet helemaal), schadevrij, verlaagd,
Xenon, angels eyes, M pakket 17" M velgen met praktisch nieuwe banden (half Mei) 225/45, M stuur, helemaal zwart van binnen incl. hemel,
sportstoelen, verwarmd natuurlijk, grote MKIV Navi met laatste software, duurste parrot (kleur, iPod, USB etc). Een auto die emotie oproept, man wat is íe mooi!
Maar mooi alleen daar heb ik niet veel aan.
Ik verkoop hem dus uitdrukkelijk niet als goed functionerende auto, dat wil ik niemand wijsmaken.
Doe een bod wat ik niet kan weigeren en misschien wordt hij van jou….