Hallo,
Ik hoop dat Vakman Ruud mij kan helpen.
BMW 330D automaat als ik rijd dan schakelt de automaat niet terug zo lijkt het in elk geval.
Het begon met enorm brommen in een 30 km zone, even later reed ik een kruising op en remmen maakt dat ik het gevoel had dat ik de kruising werd opgeduwd! Automaat was niet in zijn vrij te trekken met een klap eruit geslagen.
Even later weer toen zo hard op de rem blijven hangen in de hoop dat het op zou houden tot de auto zelf afsloeg!
Volgende dag inparkeren, zet hem in zijn achteruit, laat pedaal los, auto rolt en geeft ineens een duw vloog zo achteruit een heg in…
Bij de vakgarage geweest, auto heeft nergens last van, wij merken niets..rijdt u maar lekker verder als het weer gebeurd terug komen.. Fijn maar ik rijd met een mannetje van 1.5 jaar rond en ben zelf ook nog niet levensmoe…kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is want de garage lijkt ons niet seieus te nemen.
Uiteraard was dit voor ons bezoek voor een grote beurt aan de garage niet aan de hand. Nu grote beurt gehad, intercooler moest vervangen worden(ineens) vliscovin (of zoiets) 4 nieuwe banden en nu als resultaat veel euro's lichter, een auto die suicidaal is en een carkit die enorm kraakt….wat is dat toch….
Bedankt alvast voro de hulp ik weet niet meer waar we heen moeten anders..
Groeten Marieke