Beste forumleden,
Weet iemand van jullie of zf te Dortmund ook zaterdags open is? Ik wil daar gaag eens mijn automaat daar een grote beurt laten geven, maar kan nergens vinden wat de openingstijden zijn.
Groet,
Jos
Sander, ik heb al een afspraak gemaakt(je moet ruim van tevoren een afspraak maken heb ik gemerkt) en ik heb een zf-bak. Ik had zelf al wat gegoogled en het adres al gevonden, op youtube diverse filmpjes over het bedrijf gezien en was daar behoorlijk van onder de indruk. Ik heb een mail gestuurd naar Herr Sagert met het nr van de auto, daardoor kon hij precies zijn welk type zf-bak ik heb. Inderdaad is het adres wat jij genoemd hebt de juiste.
Ik maak er een mooi dagje uit van. Op 3 november moet het gebeuren. Zodra het gebeurt is zal ik er een verslag van maken.
Groet, Jos
veel plezier dan maar,en doe herr sagert de groeten van me,ik was er afgelopen winter met een grijze z4.
er is btw in de omgeving niet veel te doen,dus neem wat leesvoer mee of zo.
je kunt meestal niet de hele tijd bij de auto in de buurt rondhangen.
ze koelen eerst de bak af halen de boel los en laten je dan even kijken bij de losse onderdelen en onder de auto,vervolgens word je geroepen al de auto weer klaar is,en word je meegenomen voor een probefahrt door met aanvullende informatie van hr sagert
dan zahlen en weer naar huis.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?