bmw 525d e39 /2002

• Claude Delepine

Hello,

Ik heb en BMW 525d E39 2002 aut. gisteren morgen bij het starten van de motor ondervond ik het schudden van mijn motor. EErst indruk dat een van de injectoren niet werkte. Verleden jaar op vankantie in Frankrijk kreeg ik hem moeilijk te starten tot de 3 dedag niet meer kon starten. Naar BMW gerage gegaan en resultaat 3 injectors vervangen. +-1700 euro . Van toen reed ie weer goed. Nu schud mijn auto , heb naar mijn injectors gekeken zag dat 2,4 en 5 vernieuwd waren(frankrijk)

en 3 ook hetzelde ref nr had. dus dacht ik 1 en 6 nog veranderen en misschien is het dat ?? veranderd maar nog steeds schud mijn motor. Zou het de gloeibougies kunne zijn ??? Ik heb een lichte blauwe rook ook die uitkomt van de uitlaat.

Hopelijk kan er iemand mij voorthelpen

Dank bijvoorbaat,

claudeBMW

• Vakman Ruud

Laat een verstuiver test uitvoeren, kan ook bij ons.

Groeten.

Ruud

• fsmit79

je gloeibougies hebben er vrij weinig mee te maken als het buiten warmer dan 15graden is (of misschien wel minder). Een auto start ook zonder gloeibougies met een buitentemperatuur van 15graden.

Zou eerder je injectoren verdenken inderdaad. Laat ze eens controleren bij Ruud.