E39 520i T autm. 2004 - edition met veel opties -Nu op speurders!!

• magnum

Voor een vriend verkoop ik een e39 - 520i 2004 Touring automaat met heel veel opties. direct van 1e eigenaar en 1 berijder. Was een van de allerlaatste E39 touring. Nederlandse auto.

Donker grijs metallic, schuifdak, beige exclusief leer, navigatie, stoelverw voor, uitgebreide boordcomputer, blindering achter, pdc, autm. airco, cruise control, telefoon voor 6xxx serie van nokia met stuurbediening, voicecontrole,. chroom achterop, autom. dimmende binnenspiegel..etc. Kortom alle goodies zitten er op.

Merk banden zijn perfect, achter vrijwel nieuw en voor ook 5mm+ '16 in radial spoke style type moet ik nog even uitzoeken maar staan er goed onder. Velgen hebben geen schade aan de randen (veelal parkeergarage en thuis op eigen terrein)

Auto heeft 200dkm gelopen en alles is er aan gedaan wat er aan gedaan moet worden. Nieuwe silent blocks etc. dus er zijn kosten nog moeite aan gespaard. Auto heeft een kleine parkeerdeukje rechtsachter maar is verder schadevrij. Kan ik laten maken voor rond de 400,- of misschien kun je het zelf nog goedkoper.

Interesse? stuur even een privé bericht dan krijg je foto's en dan hebben we het ook wel over €€ Mag weg voor redelijk bedrag

• Rob530DH2002

Op imageshack kan je foto's uploaden, kan je ze hier neer zetten.

• magnum

leeg

• Rob530DH2002

'Inloggen

Indien u nog geen wachtwoord voor Speurders.nl heeft, kunt u dit aanvragen door uw e-mailadres in te voeren en op ‘Aanmelden’ te klikken.

In het ‘Mijn speurders’ gedeelte van de site kunt u uw advertenties en uw overige gegevens beheren.'

Wij zien niks. :)

• magnum

inhoud gewist wegens verkocht

• magnum

En auto is al verkocht