Voor een E39 een pdc sensor gezocht ivm een soring, wie heeft nog een goede liggen?
mvg Marc
Ik heb er eentje uit Duitsland laten komen via http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130426898886. Gewoon besteld met vooruit betalen (deze verkoper heeft zoveel positieve feedback -100%- op eBay dat ik het risicootje wel aandurfde). De kosten incl. verzenden waren € 40,- en binnen enkele dagen geleverd. Op sloperijen vind je deze amper, of alleen als complete set. Let op bij bestellen, er zijn verschillende versies.
Rob kan je me meer vertellen over die verschillende versies, waar moet ik op letten?
Kan je met een universele testkast zien welke stuk is, of moet dat per se met een BMW testkast?
Ik wil eentje bestellen van die Duitse meneer, tijdje terug was ik bij een BMW-garage, ze hadden het uitgelezen maar ik ben vergeten welke het ook alweer was…
Ik kwam erachter door uit te lezen met mijn Carsoftset, dus met een universele kast zal het wellicht ook lukken? Je kan ook hier posten waar je woont, wellicht is er een formlid dat je BMW gratis of voor weinig wil uitlezen. De verschillen in PDC sensors staan gewoon op de ebay advertentie omschreven.
AD, bedankt ik heb het op jou manier gedaan linksachter werkt niet, de rest werkt dus dat is mooi.
Een vraagje, hoe moeilijk is het om die sensor eraf te halen, moet de bumper eraf? Wat moet er precies gedaan worden?
Trouwens moet een nieuwe sensor gespoten worden in kleur? Of hoeft dat niet, mijn wagen is donkerblauw. De sensoren zien er niet gespoten uit?
Trouwens, kan die Duitser een beetje Engels of Nederlands? Volgens mij staat er in de advertentie dat ie voor een E39 sedan alleen voor sensoren heeft???
Bij mijn E39 ging ik met een grote schroevedraaier (gewikkeld in een lap stof) tussen de strip en de nummerplaat en wrikte 'm daar los, dat gaat relatief makkelijk zonder schade. Ook de strip van de achterbumper bestaat uit segmenten, de tussenruimte (ca. 1/2 cm) kan je benutten voor de schroeverdraaier. De zwarte sensoren kun je in de juiste kleur spuiten maar het moet een dunne laag zijn.
Wat betreft de advertentie, dat die sensoren alleen voor de voorzijde van een sedan en voor- en achterzijde voor een touring zijn lijkt me vreemd, stuur die verkoper even een e-mail, je krijgt vrij snel reactie terug.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?