bedeining buitenspiegels doorgbrand

• marc

Hallo

Vorige week wou ik mijn rechter buitenspiegel verstellen maar hij kwam niet naar beneden en ineens kwam er rook uit de biedienings schakelaar en de zekering was door gebrand nu heb ik via een kennis een andere schakelaar kunnen krijgen maar weer het zelfde liedje links werkte perfect kan het zijn dat de motor in mijn rechterbuiten spiegel kapot is en de kortsluiting hebben kunnen veroorzaken.

• Ad

hallo beste Mark,

Om dit te weten te komen kunt u even een multimeter hanteren en even doormeten, meet eerst de goede zijde even door, zodat u deze meetwaarden ook weet, dat vergemakkelijkt de zaak.

Nu meet je natuurlijk ook de bedrading door, en om te weten te komen of het daadwerkelijk in de servomotor zit van de ruit bediening, dan zal de bekleding verwijderd moeten worden.

Het kan of de bedrading zijn die misschien bekneld zit, of de motor van de ruit bediening.

Ik had eigenlijk gehoopt dat de schakelaar de boosdoener was, maar deze hebt u al vervangen.

Succes.

Met vriendelijke groet.

Ad

• Ad

Hallo beste Mark,

Ik heb per abuis geschreven ruit bedienings motor, dit moet natuurlijk spiegelmotor zijn!!

Met vriendelijke groet,

Ad

• marc

Hallo Ad

Ik heb alles doorgemeten en ben tot conclusie gekomen dat de motor kapot is

Bedankt voor je Advies

Marc

• Ad

hallo beste Marc,

Geen dank hoor, het is graag gedaan om even mee te denken.

Ik weet niet om welk type BMW het gaat, maar ik zag vandaag een aantal onderdelen staan op Marktplaats, waaronder een spiegel met verwarming en verstelmotor van een E39, de spiegel was bruinrood van kleur, de kap is te verwisselen.

Kijk anders even in de lijst van onderdelen van BMW 5 serie.

Indien het om een 5 serie gaat, misschien heeft anders een forum lid een dergelijke spiegel voor jou, wie zal het zeggen!

Met vriendelijke groet,

Ad