Pierburg luchtmassameter, als je lmm nodig heb lees dit topic

  • yup

    Mijn auto: 530d 2001 FL, 193 pk / 410 nm 5 bak GM automaat. De auto had last van af en toe inhouden van de motor, af en toe inhouden boven de 3000 rpm, soms boven de 3500 rpm. Trok niet goed op vanaf stilstand, het leek eerder op een 520d qua optrekken dan een 525d. Maar soms leek ie als de brandweer te gaan.

    Brezan gebeld (Amsterdam), kunnen jullie Pierburg bestellen, “ja hoor, tuurlijk kan dat”. Kenteken gegeven, ze zeiden we hebben hem, ik vroeg welke nummer, meneer zei: “7.22684.09.0”, speciaal voor BMW diesels. Ok 12:30 daar, om 15:30 was ie binnen (klasse).

    Ouwe eruit gehaald, nieuwe erin, let erop dat de nieuwe anders erin zit, ja ik heb goed gekeken, het is dus goed mogelijk dat ie niet op dezelfde manier erin gaat, kijk naar de stekker, een kant is rond, een kant is recht. Op de Pierburg staat zowiezo 2 pijlen die naar de voorkant van de auto wijzen, op die manier moet ie erin. (de lucht gaat van je luchtfilter die kant op, kan ook niet anders, stekker past dan niet).

    Ik heb niets ingeleerd, alleen uitgelezen op storingen. WOW in het kwadraat. Wat een power zeg, power met een dikke vette P. Ding trekt als een idioot en nee hij heeft geen enkele last van dipjes whatsoever. Ding blijft maar doorgaan effe stiekem 220 aangetikt op de snelweg puur om het te proberen (weg was compleet leeg), en het gaat duidelijk veel harder dan de ouwe en geen enkele vorm van dipjes whatever meer. Ook vanuit stilstand gaat het ding als de brandweer.

    Ik heb voor het ding 102 euro inclusief BTW betaald. Dit is ter informatie, als iemand een LMM nodig heeft, dan kan je hem gewoon bij de Brezan halen, en dan heb je hem nog dezelfde dag binnen… Gewoon doen dus. Ik hoop dat anderen hier wat aan hebben, want ik heb vaak gezocht naar topics of Pierburg nou wel of niet goed is, bij mij is het in ieder geval goed. Zoals gezegd heb ik de 193 pk motor.

  • Janais

    This makes everything so completely pnailses.