Brandstoftank.

• Erwin

Hallo,

Ik ben al een aantal jaren in het bezit van een BMW 525 i uit 1988 maar helaas is nu mijn brandstoftank lek.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een goede 2de hands metalen tank maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn om een goede metalen brandstoftank te vinden.

Nu worden er mij ook plastic brandstoftanken aangeboden maar niemand kan me vertellen dat of deze past, omdat er nu ook een metalen tank onder zit.

Wie heeft ervaring met dit zelfde probleem gehad of kan mij vertellen of het wel of niet kan om een metalen brandstoftank kan vervangen door een plastic brandstoftank.

Of heeft iemand voor mij nog een adres waar ik een goede metalen tank kan kopen.

Met vriendelijk groet Erwin.

• ge39rard

Ik kom zelf regelmatig bij Boy Autoservice. Zij repareren allerlei auto's, vooral BMW en ze restaureren ook oldtimer BMW's . De eigenaar werkt al zo'n 35 jaar met BMW's. Ze zitten in Arnhem. Tel 0263517988

Succes

Gr Gerard

• fsmit79

zoek even de laatste 7 cijfers van je chassisnummer op en type die in bij www.realoem.com, dan kan je uitzoeken of je een stalen of plastic tank kunt plaatsen. Volgens mij past een plastic tank niet, maar weet dat niet zeker.