Goedendag, ik ben benieuwd of er in de omgeving van Amsterdam een BMW liefhebber te vinden is die een beetje voor mijn E23 728i wil zorgen. Ik heb er 16 jaar met veel plezier in rondgereden maar na een probleempje met een van remschijven en daaropvolgend een lang verblijf in het buitenland staat de auto nu al weer bijna een jaar stil.
Verzekering en APK zijn inmiddels verlopen, en een logische stap zou misschien zijn om de auto gewoon weg te doen. Echter ik ben na 16 jaar zo gehecht geraakt dat die gedachte me zwaar valt. Waar ik naar op zoek ben is een plek waar ik in eerste instantie de auto kan stallen, bij voorkeur bij iemand die zelf aan BMW's klust en samen met mij zou willen kijken of het nog de moeite waard is om nog een keer voor een grote opknapbeurt te gaan.
En mocht dat geen zin meer hebben, dan misschien interesse heeft om deze E23 als onderdelen/donor auto te gebruiken oid.? Ik zou namelijk liever een kenner/liefhebber een plezier doen dan de wagen direct naar de sloop te brengen.
Wie o wie heeft er interesse of weet iemand die hier voor in zou zijn?
Alvast bedankt,
E23 rijder.