e39 lopen of slopen (het gaat helaas echt gebeuren)

• fsmit79

Ligt er natuurlijk wel een beetje aan of het een gare rammelbak met achterstallig onderhoud is, of een volledig in de puntjes en onderhouden schoonheid.

De mijne is van buiten niet de mooiste meer, maar technisch toch wel in erg goede staat.

Ohja, een poetsbeurt en goeie verkoopfoto's doen wel wonderen in de marge!

Maar goed, terug naar het onderwerp…

• magnum

- hele achterspul is vorig jaar vervangen. schijven incl. inhoud van de trommels + blokken . Als je de demontage volgorde aanhoud kun je het 1 op 1 terug overzetten.

- alleen cd speler neem ik aan of beide?

- @peter. Op zich mee eens maar je krijgt op een gegeven moment een ondergrens waarbij het totaal van de onderdelen meer is wat doe je dan.

• fsmit79

Beste Magnum,

wat is de bedoeling van de sloop, ga je hem zelf uit elkaar halen? Of laat je de onderdelen er ter plekke afhalen door wie dan ook die wat wil overnemen?

Mijn ervaring met een sloopdag is trouwens altijd heel goed geweest. Je organiseert een dag waarop de hele auto uit elkaar getrokken wordt, voor de lol, voor lering ende vermaeck etc. En datgene wat mensen meenemen reken je direct af tegen een schappelijk tarief. Al wat overblijft zet je op marktplaats.

Dat scheelt je zelf klussen, is leuk voor de mensen die wat nodig hebben, en levert direct al een hoop geld op.

• Sven

magnum Schreef:

> - alleen cd speler neem ik aan of beide?

Ik doelde inderdaad op de cd speler ja. Die van mijn ouders is defect namelijk.

• magnum

beste forumbezoekers

ik heb goed en slecht nieuws

a. het goede nieuws is dat de beamer uiteindelijk in een geheel is verkocht. Hij gaat naar de Balkan.

b, het minder goede nieuws is dat ik nu voor het moment voor het eerst in een lange lange tijd bmw-loos ben geworden

Met het uitkomen van de nieuwe 5 zit ik helemaal niet meer te azen op een 2006-7 E60/ E61 en mede daarom altijd e39 blijven rijden. Zeker als je kijkt naar de 2de hands prijzen die voor de E61 gevraagd worden sla ik die lelijke bangle look nu in zijn geheel maar over. Misschien komt er voor d´r bij een 3 ci van het oude model met de smalle nieren voor de deur. Maar dat is nog niet eenvoudig.om daar een goed exemplaar te vinden.

Heb hier in de afgelopen jaren veel opgestoken en geleerd. Dank daarvoor. Ik hoop in de toekomst nog weer eens gebruik kan maken van jullie veelzijdige kennis.

Tot dan vfiel freude am fahren

Hals und beinbruch

Magnum

• Orientblau

Hallo,

Betekent dat dat je ter zijner tijd uit kijkt naar een gebruikte F10/ F11 5 serie ?

Ik ben van plan om over zo'n 3 a 4 jaar een gebruikte F11 528i in Duitsland (waarschijnlijk wel bij een BMW dealer) te kopen.

Ik denk dat dan zo'n 25 ruggen wel mogelijk moet zijn. Aan opties zal ik wel moeten inleveren want mijn E39 zit echt bom vol.

Mocht iemand mij voor zijn, of eerder een auto in Duitsland gekocht hebben, ben zeer benieuw hoeveel het eigenlijk echt scheelt.

Tot die tijd probeer ik mijn E39 in topconditie te houden.

Veel succes en tot later,

Martin