e39 lopen of slopen (het gaat helaas echt gebeuren)

• magnum

Goed het moment is gekomen. Mijn E39 520d stond tijden te koop voor 3250,- ex bpm (ca. 900) maar ik ben bang dat ik hem moet gaan slopen om er af te komen. Adverteren met bijna 4 ton is redelijk kansloos gebleken maar auto is wel in een van dé betere uitvoeringen ever. Maar goed het zij zo. Auto is prima en er wordt iedere dag nog gewoon mee gereden.

Voor al die jaren antwoorden vragen over grote en kleine onderwerpen lijkt het me logisch dat jullie eerste keus hebben uit dit rijdende onderdelen magazijn.

Nu is de vraag wie wil wat hebben. Gewoon normale bedragen bieden graag.

• Rob530DH2002

Waarom niet een lagere prijs i.p.v. slopen? De auto ziet er nog keurig uit op de foto's. Vermeld de motor ook even, is wel zo handig voor geinteresseerden.

• Peter

Ruim €4000 voor een e39 met 4 ton zonder bijzondere opties is ook wel wat te hoog gegrepen.

• Chemical

Ben het met Peter eens, ik vindt ook niet vreemd dat je de auto voor deze vraagprijs niet verkocht krijgt.

Dat neemt niet weg dat de wagen er op de foto's nog erg netjes uitziet. Voor een donorwagen zou je jouwe misschien wel heel geschikt zijn.

Succes met verkopen en ik hou mijn ogen voor je open.

• magnum

Het is ook geen auto voor de NL markt. T'was meer voor de volledigheid. Het is een 520d voor de volledigheid uit 2001

Zoals ook bovenaan staat. Tuurlijk staat de bijna 4 ton d'r ook bij maar dat trekt gewoon geen bieders/kopers.

Hoe zonde ik het ook vind uit elkaar halen gaat meer opleveren dan naar de handel voor 1.250,- die er vervolgens precies hetzelfde mee doen!

De nog uitstekende banden + velgen , leer en net nieuwe schijven achter + hardyschijf en de airbags leveren samen op ebay al meer op dan dat. Dan is de rest al bonus.

• Peter

Als je hem compleet wilt verkopen zou je al blij mogen zijn met €2000 (en inderdaad, dat iemand hem uberhaupt nog wil hebben weegt waarschijnlijk zwaarder dan de prijs).

Mocht je de ruimte hebben, dan is het misschien interessant om in delen te verkopen.

• fsmit79

Heb toch zelf altijd de hoop gehad (gebaseerd op de vraagprijzen op marktplaats) dat mijn 97-er 525tds met 4 ton toch minstens 3250 op kon leveren. Maar misschien ben ik te optimistisch.

• fsmit79

Enne, mocht het dan echt gebeuren en de boel gaat uit elkaar, zijn de achterschijven, blokken en handremschoenen allemaal vervangen? Die wil ik evt wel hebben tegen een acceptabel bod / in verhouding tot nieuw spul.

• Sven

Wat zou je voor de CD speler willen? Heb er al één gekocht maar die is defect :S

• Peter

Dat weet ik wel zeker, en al helemaal voor een tds.

Ik verbaas me steeds weer dat mensen nog de hoofdprijs verwachten te krijgen, en vervolgens verbaasd zijn dat hij maar niet verkocht raakt…